Sunday, March 07, 2010

Punta Fuego - Day 2

I woke up, looked at the window and saw na maliwanag na sa labas. Ginising ko ang maid and asked her to cook breakfast. When I reached for the cellphone to check the time, it said 3:19. Huwat?? Hinawi ko ang blinds! OMG, sobrang liwanag ng outdoor lights ng kapitbahay.. madaling araw pa pala! I said -indaaay patawarin mko, mwehehe!

We had breakfast at 7AM. It was a beautiful morning!



We changed to our swimming outfits, and went back to Long Beach.



It was pahirapan to make takas sa twins coz iiyak pag nawala lang ako sa tabi. When they got busy making sand castles, tumakbo na ako to where the jetski was.

It was already lunchtime, so balik na kami lahat sa house to eat. The twins love Chef Tony's popcorn.



We packed our things. It was time to go.

Harhar moments:

when carlos was accidentally pushed by bitoy off the pavement and napayakap sha sa puno.. nagalit caloy and said "dahan dahan bitoooy!!" vito was playing with the doorbell. hindi nya abot so pag tip-toe nya nasanggi nya si caloy, mwehehe. ^_^

2pm, pagdating sa clubhouse. super-init!
justin: bibili lang ako ng souvenir t-shirt
papa: tara na kasi wala na akong gas. kelangan ko magpakarga
justin: ha? eh andito na tayo?!!
bwahahaha! ^_^


We had merienda at Pancake House in Tagaytay.



Then stop-over at Paseo De Santa Rosa. It was tiring but definitely, super worth-it!

Thanks everyone for this vacation, mwah! :)

No comments: